Jag blottar mig

Jag är ju en sån där bloggare som vågar visa allt. Jag är inget proffs, jag är inte bäst eller kan och vet allt. Tvärtom, jag är på en resa med mina hästar, där både dom och jag lär oss, utvecklas och kämpar på. Jag vill visa verkligheten som den är. Jag kanske visar bilder och filmer som många andra kanske inte skulle ha gjort men jag känner varför inte? Varför inte visa hela bilden? Varför bara visa det vackra och det som är bra jämt? Jag kommer visa ALLT med mig och Kaera, hela våran resa tillsammans. Den vill jag gärna dela med mig. Så ja, jag blottar mig, helt och hållet, men jag tror också på det vi gör, så länge vi utvecklas och tar oss framåt.
 
 





Kommentarer
Bettinas islandshäst

Och det är befriande. Jag lägger heller ingen prestige i vare sig ridning eller hästägande. Jag vet inte bäst, men däremot känner jag min häst bäst av alla. :-)

Svar: Jo så är det :) Och min häst litar på mig mest av alla, vi vet vart vi har varandra :)
mittangsull.blogg.se

2015-12-19 @ 20:09:47
URL: http://bettinasislandshast.blogspot.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?