Lite uppdatering

Jag känner att jag har varit dålig med bloggningen den här veckan, så här kommer en uppdatering om vad som hänt de senaste dagarna. Sol, sol och sol och sa jag sol? Ja nu passar det för sommaren att komma. Så nu har vi kanon väder här. Varma dagar med andra ord. Och vi har varit ute och ränt mest hela tiden tycker jag. Vi har varit hos gammelfarmor och firat hennes födelsedag, vi har varit hos mormor och myst där en kväll, och en annan kväll drog vi en sväng till några vänner inne i Ånge för att grilla och bara ha det gott och där Linnéa slocknade i deras säng innan vi for hem. Vi har varit och hälsa på skolan där jag brukar vikariera för att presentera Linnéa för alla lärare där hon dessutom träffade en bebis för första gången som bara är någon månad äldre. Vi har varit ute i solen, hemma hos farmor, busat,  ute och åkt bil ja you name it, vi har inte suttit hemma och pillat på naveln precis. Och Linnéa hon är bara så nyfiken och glad jämt. Härliga unge. Och det händer något med henne varje dag, hon börjar bli så stor nu flickan vår, jag får nästan lite ångest över det, huga mammas lilla får inte bli stor för fort nu!
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?