Kände jag rätt???

Whaaaah! Är det vad jag tror det är??? Satt vid datorn, surfa lite, kände att magen liksom.. förde lite liv, eller det kändes som aktivitet där inne så jag lade handen över magen i hopp om att känna bebis (känner efter varje dag men har bara känt pulsen o bubbel) men den här gången, oj ja hoppade till och utbrast till Martin att jag kände bebis sparka, eller att jag tror jag kände bebis. Det var som en liten puff upp mot min handflata och jag har aldrig känt så förr, så efter ett tag känner jag det igen, inte samma styrka men det var helt klart en främmande puff. Tre gånger känner jag detta och jag inbillar mig hela tiden att det känns aktivt där inne nu när jag bara ligger här. Jag vill säga att det var bebis, det var.. skrämmande men fränt, tro om det var bebis? De flesta vet ju hur jag är, så jäkla negativ, men min magkänsla säger att det var en liten spark jag fick mot handen <3 Wow! Hoppas det var bebis, i så fall borde ja ju känna mer och mer för varje dag.
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

Åh så mysigt :D
Hoppas allt kommer o gå bra sen och stort Grattis till den lille där inne ;)

2014-10-15 @ 11:05:16
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?