Cancer överallt

Fatta vad jobbigt det är att se all cancer reklam som går på tv.n nu. Förr kändes det inte så mycket, nu bränns det rejält i bröstet sedan jag själv förlorade min vän i den grymma sjukdomen. Det gör ont och jag blir uppriktigt ledsen när alla dessa reklamer dyker upp. Har man aldrig förlorat någon i cancer eller varit i med om en näras kamp i sjukdomen, då kan jag lova att det är svårt att förstå vad folk går igenom, man kan bara tänka ytligt hur hemskt det är, men aldrig känna på riktigt. Jag hoppas ni slipper.
 





Kommentarer
Erika Pettersson

Usch ja det är hemskt kände en som gick bort i de också. :(
Så orättvisa och hemskt snälla underbara människor som drabbas

Svar: Ja det är fruktansvärt.. önskar så att man finner ett bättre botemedel..
mittangsull.blogg.se

2014-10-07 @ 08:20:32
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?