<3

Fattar ni vad jag älskar mina djur? Mina hästar och min hund! Älskar älskar älskar. Finaste älskade vänner. Jag skulle inte byta bort dom för allt i världen! Jag är så lyckligt lottad att jag äger dessa fantastiska varelser. De ligger mig så varmt om hjärtat så det är obeskrivligt. Jag är rent ut sagt helt tokig i dom, de är dom som gör mitt liv. Usch vad hemskt att förlora någon av dom, vill inte ens tänka tanken!!! Har det hänt nå speciellt? Neh, jag bara älskar dom och kände för att lägga lite extra ord på det :) Älskade älskade vännerna mina! Mamma kommer och nattar snart :)
 
 
 





Kommentarer
erica

Jo fast jag tkr inte att det låter hemskare än att vi dödar kalv.

Svar: Ne det är väl såklart också hemskt, nu svarade jag bara på din diskussion om föl, fast du kanske hade skrivit om kalvar med? Aja missa kanske det. Satt just igår faktiskt o sa det till Martin när ja åt min kebab att det är hemskt när bebisar får dö utan att ha fått levt sitt liv. Ja kategoriserar inget djur, alla har lika värde oavsett de är ett föl, en kalv eller kyckling. Det är alltid en brutal sida att föda upp djur för annan saks skull, såsom kött eller medicin även om det är behövligt många gånger.
mittangsull.blogg.se

2014-03-08 @ 14:28:34
URL: http://solliljans.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?