Kaeras premiär skoning!

Imorgon ska Kaera skos för första gången! Varför? Därför ;) Nej men hon ömmar så väldigt så jag har omöjligt kunnat tagit med henne som handhäst, inte ens nere på strandvägen har det gått något vidare, sedan har hon ju haft en del hålväggar som bara strular. Hon är ganska stel och styv i överlinjen, tar rätt så korta steg i skritten (vilket hon alltid gjort), lite trippig sådär, så jag hoppas skoningen kan förbättra det någolunda i alla fall. Jag kan tänka mig att hon går och spänner hela kroppen när hon ömmar. Så nu blir det skor på damen och sen ska hon få vara med på massa turer! Jag har ju en go pro kamera så den ska jag använda en del. Vad jag längtar. Hela vintern blev ju blaha då det var is överallt, så då kunde hon heller inte följa med ut, så det är lite synd faktiskt, men nu hoppas jag att det ska bli ändring på det. Synd att det ska regna imorgon, ger mig fasen på att hon brallar och halkar med skorna, hon som inte är van, suck DET skulle väl vara typiskt min OCH hennes otur, vi får hoppas på det bästa.
 
 
 
 





Kommentarer
Annika

Så fin! :)

Svar: Tack Annika:)
mittangsull.blogg.se

2014-07-03 @ 18:16:11
URL: http://blogofphoto.webblogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?