Han <3

 
Första gången jag såg honom slog hjärtat till lite extra, mina ögon hamnade i ett slags koma och min blick kunde inte slita sig ifrån honom. Jag var fast på en gång, det var verkligen kärlek vid första ögonkastet, tro vad man vill om sånt men jag har fått upplevt det i ärlig form. Jag blev som uppslukad av hans charm, hans skönhet och av hans starka karaktär. Han hade något andra inte hade. Han var speciell. Ett år senare blev det vi och snart firar vi sju underbara år ilag varav fem år som förlovade, och jag känner bara mer och mer för den här människan, det är helt otroligt men jag blir fortfarande helt galet kär varje gång jag möter honom vid dörren.
 
Här föll jag för honom pladask, när han medverkade som självaste huvudrollen i en traditionell skolpjäs.
2006
 
 
 
Han är helt otrolig, min själsfrände. Jag är så otroligt lycklig lottad som har den karln. Han, han gör mig så lycklig. Han är mitt allt, verkligen och han skulle aldrig svika mig, någonsin, och jag skulle aldrig svika honom. Det finns ingen annan människa på denna jord som ställt upp så otroligt mycket för mig som han gjort, det finns ingen annan som älskat mig så som han gör och det finns ingen annan som känner mig.. som han gör. När familj, vänner, hälsa, eller annat sviker då finns alltid han där. Han har ett hjärta av guld, det renaste guldet som finns. Om jag ens är värd en hörna av det guldet vet jag inte, men jag är så tacksam att han ger mig hela den där fina guldklimpen. Utan honom hade jag nog inte levt det liv jag lever idag och jag har nog inte varit en lika stark människa utan honom. Han är både min drömprins, min bästa vän och min hjälte. Jag kommer föralltid vara honom tacksam och jag kommer föralltid att älska honom. Martin Sven Johan Sundberg.
 
Min Martin <3
 
 
 
 
Vem faller inte för en sådan här strålande ängel liksom?!
 
 
 Usch vad jag är kär...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?