Idag blir det spånigt + jämförelse bilder

Idag blir det en tripp till ljunga. Det ska inhandlas lite spån till hästarna. Jag vill helst att det är så mycket spån i boxarna att man själv bara kan kasta sig ner i det haha, nej det ska vara mys och fluff :) Vad ska ni göra idag? Haha ni få som läser vill säga.
 
Jag gick igenom bloggen lite förut och blev ganska så förvånad när jag tittade på gamla bilder av Kaera. Oj hade hon en sån mage? Jag är så van att hon har så slank och fin mage, jag hade helt glömt att hon sett ut så. Ja menar inte att hon är tjock eller så, hon får gärna ha bebismage, men jag hade bara glömt att hon haft en. Det KAN ju vara så att eftersom hon hade proteinbrist i höstas så var bukmagen kvar ett tag efteråt också, med tanke på att hon får mer mat nu och är helt slank. Så förmodligen var den magen mer bukig från i höstas ett tag. Ja då vet jag iaf att mitt hö har bra med protein ^^ Annars skulle hon haft den där bukmagen kvar. Det verkar som om jag har en häst med bra fettförbränning, hoppas hoppas hoppas, orkar inte med en till häst som knubbar på sig lätt, men det ser ju ljus ut ^^
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?