Mmm

Nej jag kände nog att det var droppen nu att dela med mig mitt och mina hästars liv åt andra. Jag vet inte om jag någonsin kommer låta bloggen bli offentlig igen, det ser inte ljust ut. Det känns som att jag måste gå vidare med livet och göra förändringar just för att jag inte har mått så bra och bloggen gör det inte bättre precis. Jag kan helt enkelt inte ta folks åsikter hit och dit mer och jag börjar väl lessna på den där spekulationen om mina djur och mina val hela tiden. Tycka vad man vill om mig men mina känslor är inte fel det är ingens och såhär känner jag. Jag känner inte att det är värt längre att dela med mig av mitt liv. Jag håller det för mig själv. Kanske ger lösen till mina närmaste vänner men inte mer. Jag kommer dessutom göra alla mina youtube klipp privata så ingen kan se. Jag vill inte synas alls på internetvärlden längre. Jag har lärt mig att det är bättre att hålla mig till de nära och kära, dom har alltid haft rätt hitills och de är dom som gett mig hjälp och stöd vid jobbiga situationer, internetvärlden har egentligen mest gett det motsatta, oro och magont. 
 
Så nu blir jag själv här inne, känns på ett sätt tråkigt, men jag orkar inte driva en blogg utan att bli påverkad av andra, jag är väl så vek helt enkelt, men jag har det senaste året fått insett vad livet ÄR och vad som är värt att leva för. Jag tänker inte utsätta mig mer för tråkerier och därför blir det såhär. Mittangsull är tyvärr förmodligen föralltid stängd...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?