Onsdag

Idag har skruv fått vila. Hon fick tjocka på i sommarhagen istället. Det är ju helt otroligt vad den där magen kan blåsa upp på bara ett par timmar, ja hon kommer då inte kunna gå där dygnet runt hela sommaren :P
 
Istället för ridning har det varit målning samt bygge av kohage på 3,5 ha, men lääängtar till imorgon men mest av allt längtar jag till söndag iihiiih då ska jag Erica och Lina till Timrå och träna på ovalbanan. Härligt! Jag har aldrig ridit på en ovalbana, jisses det är väl på tiden??? Kommer bli skoj. Om mindre än två veckor ska vi ställa upp i V5, är GANSKA nervös, aja vi får se det mer som träning :) Vill rida rida rida nuuu.. nu när sommaren äntligen är här!!
 





Kommentarer
Marie

Jag måste bara säga att Fifa är så himla fin! Det är så kul att se hur det går för er. :) Rider du fortfarande bettlöst förresten?

Svar: Men tack så mycket det var väldigt snällt sagt :) Ne det är precis ett år sedan jag började rida henne på bett igen och det funkar kalasbra!!
mittangsull.blogg.se

2013-05-23 @ 16:40:20
URL: http://kusken.blogg.se



Olivia

Vad fin bild och vad fin häst :D

2013-05-26 @ 22:39:57
URL: http://doctoreye.devote.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?