Linis träning

Red för Lina idag. Lina red skrutt också. Hua hon är så jädra tung i handen, jag tycker det iaf. Det klart hon blev bättre mot slutet men ne hon ligger på. Lina tyckte iaf att hon var fin och det lär nog släppa mer och mer efter ett tag. Hoppas, jag är sååå allergisk mot tunga hästar. Så det känns sådär nu faktiskt, vägen hem gick inte heller lysande men jag hoppas Linis har rätt att det släpper snart ju mer jag rider, för jag känner inte riktigt igen min hästis. Beeep idag var det vaarmt, 20 grader de ni och knoppar har börjat växa fram så nu kanske det smäller till.
 
Bara skola nu i två dagar sedan kan jag äntligen lägga tiden på det jag vill nu när praktiken är slut och allt, nu kan jag kanske börja andas lite även om skolan inte är slut så får jag fria dagar.
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

Du kanske skulle rida Findus. ;)
Med tanke på tung i handen, han är HEMSK.
Jag minns inte om jag ridit någon som är så tung i handen som han är.

Fy fan för o vara riktigt ärlig.
Men de hoppas jag blir bättre med massor träning. :)

2013-05-07 @ 16:29:30
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?