Positiva besked

När jag oroar mig över lilljänta då tar jag och ber Lina att kolla henne lite. Så idag begav vi oss mot plan så Lina skulle få känna hur hon kändes.
 
Till min stora förvåning tyckte hon Fifa var jättefin och hade blivit finare sedan vi hade lektion sist, hon var jämn, framåt, bra takt och sväv, ne hon tyckte Fifan var jättefin och jag såg ju själv att hon såg frisk och kry ut, riktigt fin i töltökningarna också, Lina sa att det var nog dags med att träna pass snart om det fortsatte såhär. Hej hoppsan, här går man och tror att hästen är paj och så har hon blivit finare, jäkla märkligt haha. Det ända hon kunde peka på var att hon var tjock och pigg. Vi surrade en del om varför jag kan upplevde henne annorlunda o.s.v. så.. jag ska ta och rida på och sluta oroa mig så mycket, men igår kväll när jag och Erika red ut kändes det INTE bra, kanske hade hon rejäl träningsverk, jag vet inte, jag kände att det var tokigt i alla fall, men jag litar på Lina till fullo och jag ska träna på som vi gör. Min prinsessa verkar iaf vara bra <3
 
Lina och Fifan förra sommaren
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

Va skön.
Då kan du andas ut. :)

2013-08-22 @ 21:18:10
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Agnetha

Men vad nojjig du blir!!! ;-) Vad skönt att det var bra, jag var på väg att maila för jag blev orolig.

2013-08-22 @ 21:22:21
URL: http://sockerponnyn.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?