My age!

Haha när jag fick första kommentaren om gissningen på 15 år blev jag rädd, haha om det nu inte var ironi, folk tror alltid jag är yngre än vad jag är men 15 liksom? Haha så jag väntade mig bara fler tokiga gissningar men de flesta hade faktiskt riktigt bra koll.
 
Jag blev 24 år, född -89. För första gången känner jag mig stressad över åldern, det har aldrig hänt förut, är det nu det ska börja gå utför??
 
Såhär såg jag ut när jag var 15 :) Jag till vänster, p.s jag är egentligen blond men lite mer rödblond.
 





Kommentarer
Ekkan

Ååh jag vill se mer gamla kort på dej :) kul! Hon måsste varit ironisk med 15 så liten ser du inte ut att vara. Men kul att folk tkr man ser ung ut. de är samma med mig folk tkr man ser ut yngre ut men man får bocka å ta emot så länge dom tkr de haha... själv har jag varit stressad länhe över min ålder. Liksom 25 och har typ ingenting. Inte ett fast jobb, inga barn ingenting men har börjat pension sparat iaf haha så man ska kunna leva gött i framtiden :) man får se på de positiva ;) grattis igen gumms

2013-04-26 @ 08:13:01



Frida

Då gissade jag rätt :)

2013-04-26 @ 09:37:32
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se



Erika

Då är du ett år äldre en mig de ska jag nog lyckas komma ihåg.

Såg kommentaren oxå om 15 år, och antog att de var ett skämt. ;)

2013-04-26 @ 14:50:26
URL: http://eriikapettersson.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?