Träning med Erica och Svala :)

Idag har jag varit hos bästa Erica. Tog och hjälpte henne lite med Svala. Jag tycker ju att det är så roligt! Att man kan vara till hjälp är ju jätte kul :) Vi focuserade på att Svala skulle slappna av och få henne att söka sig neråt i traven. Förmodligen har hon ridits mycket med tygeltag i sitt liv, det där typiska med huvudet i det blå och därav blir hon rätt spänd, men efter lite träning så släppte det och hon traskade på jättetrevligt, jag tyckte dom skötte sig kanon bra. Erica lär sig fort och Svala är en riktig trevlig häst så det där kommer gå finnemang. Dom är ett sånt fint ekipage och jag är så glad för Ericas skull att hon äntligen funnit en häst som passar henne så bra!




                                                                                     Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?