Arg arg arg = dåligt Linda

Jag har inte så mycket att säga om dagens träningspass. Allt var mitt fel, jag var på sånt dåligt humör att tömkörningen gick sämre och sämre. Jag borde ha slutat för länge sedan. Ärligt talat vet jag inte vad det var med mig idag, nog för att Fifa försökte rymma ett antal gånger och nog för att vi höll på att blåsa bort så kontrollen på tömmarna blev ännu sämre, men jag kunde verkligen inte räkna till tio och lugna ner mig. Jag var så arg i hela kroppen så jag ville bara skrika allt vad jag hade. Jisses, jag känner mig fortfarande arg, arg på hela världen och arg för att jag är arg. Nej idag skötte jag mig inte snyggt alltså. Jag borde skämmas. 

Om vi skall bortse från min konstiga ilska så var det inga problem att få in trav på Fifa. Hon fick till och med trava över bommar och det funkade ju- ibland. Så på så vis gjorde hon faktiskt bra ifrån sig. Så himla synd bara att det stormade så kraftigt och att mitt humör var iskallt. Imorgon följer jag med Martin till härnösand, så slaggar vi där över natten. Fifa får vila, hon får faktiskt slippa mig ett helt dygn och det kan nog vara rätt så skönt för henne med tanke på matte till surpuppa! Kanske dags att läsa den inre ryttare.

                                                                

                                                                              Linda





Kommentarer
Frida

Haha, förlåt men man känner igen sig så väl när man har en sån där dag när man är arg på allt. Fifa blir nog glad av slippa dig lite :)

2012-03-13 @ 14:25:22
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/



Sessan

Ja barn är bra härliga, önskar att jag inte hade fått biverkningar utav min bihålsinflammation för jag vill oxå jobba med barn :/



Okok,huvudsaken är att man känner att man själv gjort bra val :)

2012-03-13 @ 15:43:30
URL: http://impalaa.blogg.se/



Frida

Svar: Nä, han verkar tro att man ska slå honom så fort man håller i ett :/ Är väl någon som gjort det tidigare... Som igår när jag höll i det och borstade, kom jag åt ryktlådan med foten och det var då han kastade sig bakåt :(



Är så härligt att få läsa om lite framgångar för er äntligen :)

2012-03-13 @ 16:02:50
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/



Q med ridtravare i fokus!

sv:Det kan hända att jag missuppfattat.Men om hon slår ihop på höger sidan så behöver hon ju inte länga sig där.Jag tror snarare att hon behöver lära sig bära bättre på höger bak .Tycker du att jag är fel ute?Det handlar alltså om vinkeln bland annat i hasled+knäled och bära bättre i stället för att skotta på framåt med hb som hon gör lite i dagsläget.

mvh/Q

2012-03-13 @ 16:34:03
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/



Erika

Kanske någon dags paus behövs.

Så lite ny energi och gnista kommer tillbaka. :)



Ni som kämpar så och har gjort en tid, inte så lätt o alltid hålla humöret på topp..



SV:

Ja.

Jag ska rida Raski så fort jag är frisk från denna otroligt sega och envis förkylning. :/



Febern har äntligen försvunnit på dagarna, men på nätterna kommer den.

och då kommer den rejält.



Men målet är att sitta upp på fredag som senast.

Då har hon vilat nästan en vecka, bara skritta ut o ta de lugnt.

Om jag har tur så rider jag redan på torsdag. :)



2012-03-13 @ 16:59:19
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?