Bio hos Mittangsull.blogg.se

Här bjuder jag på filmen push, en spännande film på 1.51 h lång. Jajjemen så du som har hyfsat internet, slå dig ner, för jag ger er en filkväll hos mig ;) Eftersom jag är en stor filmnörd och detta är mitt näst största intresse så  kommer  jag ha lite "biostunder" i bloggen nu och då. Hade jag inte sysslat med hästar så hade jag lagt ner mycket pengar och tid på detta, att skapa egna småfilmer/klipp. Finns nu en kategori: Bio

PUSH: 

www.filmsmak.se. Filmen handlar om en grupp speciella människor i världen som har fötts med psykiska krafter. 1945 försökte statliga byråer som inrättats för psykologisk krigföring använda dessa människor med speciella förmågor till soldater. Efter kriget började regeringar inrätta avdelningar med agenter som tränades till att jaga dem som djur, testa och kategorisera dem. Det finns en massa olika typer av förmågor: En del kan se in i framtiden, andra kan som kan se historien av att titta på ett objekt. Vissa kan tillfälligt ändra formen på saker och en del kan sätta tankar i andra människors huvuden. Byråerna försöker utveckla ett läkemedel som skulle göra det möjligt för vanliga människor att utveckla dessa förmågor men varje test har hittills har haft dödlig utgång.





                                                                          Linda






Kommentarer
Jenny

Fasen mitt internet e för slöt så d bara lagga hela tiden =(

2012-04-27 @ 22:18:49
URL: http://backaskog.blogg.se/



Sofie



har uppdaterat lite om hur det gick på gårdagens tävling, med poäng och mina tankar om dem, kolla gärna :) - http://toltaren.blogg.se/

2012-04-27 @ 22:44:42
URL: http://toltaren.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?