Kanondag!!

Idag har det varit en bra dag :)

Jag och Ullis var till stallet idag. Fifa Diva har fått mycket päls vill jag lova. Min lilla fluffboll!

Det blev iaf ett pass på plan idag, det gick jättebra, Fifas trav är verkligen urfin nu, visst är det mycket balansträning som står på schemat och mycket styrkeövningar, men för en häst som inte travat rent så är det här bara kanon!

Ullis tyckte även jag skulle testa galoppera lite, hmm jaja okej jag testar väl då. Till min förvåning gick det ypperligt bra, Fifa lyfte ordentligt fram till ett par gånger, något vi inte fick med på bild såklart. Dock blev det bara några få steg men jag hade inte räknat med något annat heller. Men det bästa var väl traven, nu var hon riktigt uppvärmd och traven blev ju helt magnifik! Oj oj, min lilla gooo jänta!! Det fick vi dock inte med på film bara på bild.

Nu försöker jag ladda upp filmerna men det går inte bra, internet jag har här i lägenheten är jättesegt. Men bilder ska jag väl försöka få in.

Nej en bra dag må jag säga. Fifa fick rejsa lite i paddocken som belöning, det uppskattades kan jag lova!

Imorgon står det löshoppning på schemat :)





Fler bilder kommer när internet är på min sida!

Linda






Kommentarer
Erika

Va fin hon är. :D

Gud va kul att traven börjar o bli bättre o bättre.

De är ju stort fram steg för er.



Har hon svårt för galoppen med ?

2011-09-26 @ 20:04:17
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/



Sanna

Gud vad kul! Så fin hon är!

2011-09-26 @ 23:17:54
URL: http://sannasant.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?