Instagram och update

Fan vad det är tyst här, men livet är inte speciellt tyst, det är full rulle, speciellt med Linnéa. Nu har jag skaffat instagram också, där hittar ni mig på harhardulindaMin sambos reaktion: Men vad är det för namn du har på insta??? Haha det ska vara här har du Linda.
 
Fifan har jag hållt igång så gott jag kunnat. Har även kursta för Lina, då tömkörde vi vilket var givande. Vi rider mest ut men jag sätter henne i arbete, jag kan inte bara lulla jag. Rockarden gick som sagt sönder och än är den inte lagad, annars tycker jag bäst om att köra Fifan faktiskt. Nu har hon fått en oplanerad vila, jag tappade väl lite motivation sedan har jag inte haft samma chans att ta mig ut heller, men har jag verkligen verkligen verkligen velat så har ju det löst sig. Dessutom har både jag och Linnéa varit bortrest ett par dagar så då har jag inte sett skymten av hästarna. Jag känner faktiskt mer och mer hur jag längtar efter Kaera, jag älskar Fifan, men det är ett faktum, Kaera passar mig helt klart bättre som ridhäst, hon ÄR roligare att rida helt enkelt. Känner mig taskig, men det är dagens sanning. Fifan är absolut rolig att rida när det tuffar på bra, men med den hästen är det så otroligt fram och tillbaka och hon är svår att rida. Så körningen har ju liksom blivit en roligare grej med just henne.
 
Kaera har stått i över en månad nu, och en månad till ska hon få vila, men jag bara längtar tills jag får börja rida henne igen. Jag kan inte minnas en ända gång som jag tycker det har varit tråkigt med Kaera eller att det har gått riktigt riktigt dåligt. Hon är verkligen min drömhäst. Nu har jag även anmält oss till hennes allra första tävling som är i mars, det är mest för miljöträningens skull, men det ska bli kul. 
 
Bitter min gamle vän han håller sig fräsch och fin fast han är tjugo år nu. Han och Kaera funkar bäst ihop, de är verkligen bra kompisar. Tjivas, följer varandra, äter från samma hög och bara accepterar varandra hur bra som helst. Fifan funkar han också bra med, men det är liiite mer sura miner mot henne och hon får helst inte äta från hans mat. 
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

Åh måste följa sig på insta då ;)

2016-02-04 @ 10:45:35
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Ida Nilsson

Hittar dig inte på Instagram?

Svar: Konstigt hittar du inte harhardulinda?
mittangsull.blogg.se

2016-02-04 @ 20:41:31
URL: http://idacnilssons.blogg.se/



Anonym

du har skrivit harharnilinda i inlägget. fick harhardulinda som förslag. ;) //Agnetha

2016-02-04 @ 22:50:35




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?