Hoppsan!

Lite update om Fifa Divan. Det går jättebra med henne. Hon har fått varut ut och rört sig en del den sista veckan här. Hon lånades som sagt ut till en turriding Lina hade och det hade gått galant! Dagen efter red jag hem henne och det var en pigg ponny jag hade. Kyligt men mysigt. Man får klä på sig helt enkelt. Igårkväll vid sista utfodringen sprang jag i hagen halv klädd i sådär .- 26 grader och busade med Fifan. Hon var helt crazy och höll nog mest till uppe i luften, gud vad jag älskar att busa med den där hästen!
 
Idag tog vi en tur med vagn, plockade upp Erika efter vägen och körde en lagom runda med min piggelin. Så jävla mysigt, trots att kylan piskade på mina kunder, fast idag var det ju varmt, bara . 17! Dock for selen på sne hela tiden på slutet av turen. Vi fattade ingenting, det hade ju gått så jäklans bra under hela turen. Plötsligt ser jag att ena skakeln är halvt bruten. Det tar inte lång stund innan den faktiskt går av helt. Jaaaahaaapp det var den vagnen det! Tro om vi var paff?! Skitvagn, det var bara att gå hem med hästen (som tur var hade jag ingen lång bit kvar) Och ännu mer tur är väl att jag har en händig karl som kan svetsa till skakeln. Så ett hett tips, köp inte den billiga skitvagnen jag har, bara skräp egentligen.
 
 
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

Men va?! Gick den av du borde höra av dig dit du köpte den och visa detta!!
Du kanske får ersättning eller en ny för inte ska den kunna gå av!

Svar: Nej den är minst 4 år gammal så det tror jag inte tyvärr.. men trist =(
mittangsull.blogg.se

2016-01-11 @ 15:32:49
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Erika Pettersson

Okej :/

2016-01-11 @ 19:46:12
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?