Vemodigt

Imorgon är det kurs för Lina och det ska bli riktigt roligt. Det har jag sett framemot länge, MEN nu såhär under kvällen så känner jag mig lite plupp, jag ska lämna min Linnéa imorgonbitti! Vad konstigt det känns, att inte få vara med henne. Ja menar, hon har varit med mig varje dag sedan hon grodde i magen min, och nu ska jag kliva upp och fara ifrån henne en hel dag! Hah vadå töööönt?! Ja jag lär nog känna annat sen när jag väl är på kursen, men just nu känns det lite vemodigt, min älskade lilla flicka. Hon gör verkligen mina dagar, hon är så otroligt charmig, rolig, gullig och helt underbar. Tänk vad man kan bli så galet kär och tagen i sitt barn <3
 
 
 





Kommentarer
Bintu Malm Fraser

Vilken sötnos! Det kommer säkert att gå jätte bra :) Fast jag förstår att det känns jobbigt.

Svar: Ja det gick bättre än förväntat :)
mittangsull.blogg.se

2015-09-18 @ 23:26:42
URL: http://bintan.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?