Jobbigt för Linnéa

Puuuh, Linnéa somnade nyss och det gjorde hon inte i första taget. Har hon blivit upprörd en gång då ÄR hon upprörd sedan, i varje fall om hon inte får vara i min famn, den här gången tror jag hon gjorde illa sin lilla arm precis innan jag skulle lägga henne, och då var det kört. Hon ville då INTE ligga själv i sin säng. Tårarna sprutade och hon bara skrek. Så jag har vaggat, hyschat, pussat och försökt fram och tillbaka, och så fort hon är i min famn blir hon knäpptyst och nöjd, men när jag sedan ska till att lägga henne igen, wooaaah! Det slutade med att jag lade mig bredvid henne i vår säng, så nu har hon slocknat där. Jag hoppas att jdet går bra när jag ska flytta över henne sedan till hennes egna säng men det tror jag nog. Lillan <3
 
Imorgon ska vi till Linnéas mormor. Vi ska ha världens mysdag för att sedan sova över. Det har vi pratat om under hela Linnéas tid, men det har inte blivit av. Nu är det höstlov, vilket ger min mamma höstlov så då passar vi på. Det kommer bli toppenmys!
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?