Fraaamsteg för Kaera, igen <3

Kaera har gått som handhåst ganska mycket de senaste gångerna, men nu har Fifa gått och blivit halt, igen, vad händer liksom? Och det är samma ben, eller samma hov misstänker jag. Jag får avvakta ett par dagar. Himla synd att hon ska behöva stå nu, hon som måste gå ner i vikt, ja ja det är inte mycket att göra, hoppas det går över snabbt. Så Kaera fick bli riden idag. Det blev bara en kort sväng då hon var sååååå jäkla duktig. Fan vad bra det går med den hästen, vilka framsteg! Nu var hon utan sällskap och tog galopp varenda gång ändå, wow, haha alltså det har varit totaly omöjligt förut. Och hon har sån jäkla fin galopp, så rund, och så uppåt, mäktig liksom med fin energi! Vilken framåtbjudning hon börjar få. Man märker ju hur roligt hon verkligen tycker att det är. Woop woop! Det blev inte mycket ridning, men det ska det inte behöva vara heller, man ska sluta när det går som bäst, så jag gick på hemvägen. Stolt och superglad matte. Det här känns riktigt, riktigt bra.
 
Såhär ser jag ut nu mer vid varje ridpass med Kaera
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?