Tomorrow

Imorgon släpper vi hela gänget på sommarbete. Kameran ska med i högsta hugg så håll utkik här sedan ;)
För övrigt har jag tagit ut Fifan några gånger och longerat. Skulle vara himla roligt att få ner kulan lite lite så jag kan ta någon liten körtur, men som det ser ut nu vet jag inte ens om selen kommer runt henne haha. Annars har hästarna fått kommit ut för att beta och vänja sig vid grönt. Nu hoppas jag på att få börja med Kaera på ritkigt snart och jag må ju sko henne här framöver också. Jippie ska bli sååå kul! Och båda mina vänner som kommer hit med sina hästar imorgon har också varsin unghäst som de ska rida in och vänja vid en massa, så vi kommer ha riktigt kul ihop i sommar! <3
 
 





Kommentarer
ɑ n n i k ɑ

Söta!

2015-05-26 @ 15:18:02
URL: http://blogofphoto.webblogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?