Mitt hjärta blöder..

...när min dotter gråter så tårarna sprutar. Speciellt om hon gjort sig illa. Huga. Igår råkade jag, HENNES MAMMA, göra henne illa, fyfan då mådde jag dåligt. Hon slängde huvudet rakt i käften på mig, och jag, mitt fula tryne hade munnen öppen som en jäkla hästkäft, (jag flinade väl som vanligt) och där far hennes ömtåliga lilla lilla huvud in i mina framtänder. Men hua vad ledsen hon blev, usch usch usch, det känns inte alls rolig, det gör ont i mamma hjärtat. Jag kände mig så hemsk. Och hon HAR blivit kingigare, jag tror hon är i en fas nu, för hon har lättare till gråt och blir riktigt riktigt ledsen. Underläppen far fram som en gädda och hela ansiktet skrynklar ihop sig, sedan skiftar ansiktet till rött, och ett hjärtskärande skrik vrålar från hennes lilla hals samtidigt som tårarna blöter ner hennes mjuka kinder. Usch, aldrig har jag känt så när ett barn gråter, aldrig har det gjort ont på det viset. Jag känner mig lite smålarvig men det gör faktiskt ont när min Linnéa är ledsen. Mammas lilla flicka <3 Hur är det för er? Är ni lika blödig eller är ni en hard killer?
 
 Mamma älskar dig så det gör ont. Du är det finaste i hela världen, det viktigaste för mig och pappa, och vi ska göra allt för att du ska få en sån fin uppväxt och bra framtid som möjligt <3
 
 





Kommentarer
Tove

Absolut är jag mer blödig än jag trodde att jag skulle vara i alla fall! Därför är jag lite nervös inför dagens sprutor som Viggo ska få, haha!

Svar: Ja det förstår jag! Hua, dom förstår ju inte att det är för deras eget bästa småtrollen <3
mittangsull.blogg.se

2015-06-02 @ 11:15:31
URL: http://larssontove.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?