Vänner <3

Jag är så tacksam över att ha så fina vänner runt omkring mig. Omtänksamma, generösa och kärleksfulla vänner som bryr sig. Idag fick jag besök utav en av dom och som vanligt kommer hon med presenter. Jag blir lika tagen varje gång, hon är helt otrolig. Är det inte julklappar, så är det påskpresenter eller så är det tack presenter, eller så kommer hon med lyxfrukost och annan go fika vid besök. Jag vet inte huuur mycket kläder och annat fint jag har fått av henne hitills till vårat kommande barn. Hon lägger sån omtanke och kärlek på allt. Det är nästan så jag må ge henne en utav mina hästar snart! Så var rädd om era vänner för dom växer inte på träd. 
 
Tack för presenterna, men framförallt, tack för att du finns <3
 
 
 





Kommentarer
Jennifer

Tack själv älskade ni för att ni finns! <3


Svar: <3
mittangsull.blogg.se

2015-03-27 @ 21:14:53




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?