Det här är jag idag

Men är jag knäpp eller? Nu har jag hamnat i en sån där bubbla igen då jag inte orkar någonting och vill inte göra någonting heller. Jag känner mig bara less och orkeslös. Nu är vi så nära bebis som vi kan vara och då går Linda och surar ihop sig. Jag är ju dock bara ärlig, jag ville beskriva min graviditet i minsta detalj och på det mest öppna vis jag kunde. Så här är jag, omotiverad, less och trött. Tacksamt Linda. Tänk om man vore som den där Isabella Löwengrip, så himla positiv och på tårna jämt. Såg något gravidklipp på henne igår och gud vad hon strålade och var vacker, pigg och glad kex choklad haha och här är det tvärtom. 
 
"Vila du Linda, lägg dig i soffan och se någon bra film, ta det lugnt om dagarna du" Säger min fina Martin. Jag skulle kunna elda upp den där soffan för jag är så less att bara vila och ha långtråkigt. Jag vill inte göra något samtidigt som jag inte vill inte göra något, kocko?! Jag är så uttråkad men orkar inte göra något, hur sjutton kan det gå ihop? Är det jag som är lite udda eller är det graviditeten som spökar? Ja vem vet, jag är inte den som skyller ifrån mig allt på min graviditet - ja menar utöver det så är man ju fortfarande bara människa, som kan vara lat, omotiverad och grinig, jag hoppas dock det har med graviditeten att göra, på så sätt kanske jag kan finna hopp om att allt blir så mycket bättre när bebis kommit ut <3
 
Ja ungefär såhär känner jag mig om dagarna. För övrigt: Kan äta opp min hund som är så förbannat söt <3
 
 
 





Kommentarer
Titti

Jag känner igen mig :) Men nu ska du se att du kommer å vara så less på att vara gravid när det sätter igång att bm får fånga bebisen i farten :)

Svar: Ja helst med håv ;)
mittangsull.blogg.se

2015-03-26 @ 12:25:03



Anonym

kom ihåg att Blondinbella är fejk rakt igenom. Hon håller uppe fasaden. Känner igen känslan du har. Se det som att hormonerna jobbar järnet i din kropp nu och fixar så bebis ska få komma ut! Största styrkekramen!!!! /Agnetha

Svar: Jag vet att många tycker det. Jag själv har väl aldrig haft något emot BlondinBella, för hon känns inte falsk som jag tycker många andra storbloggare gör, o andra sidan så kan man väl inte vara sådär på topp och positiv jämt? Ja jag vet inte, mitt liv ser inte ut sådär iaf haha, mina dagar varvas med olika humör :P
mittangsull.blogg.se

2015-03-26 @ 19:13:43




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?