Mitt ljus

När mörker har tagit över och allt känns tungt och hemskt. När ett liv har släckts och en mors sorg över sin döda bebis skär i våra hjärtan. När inget blev som det var tänkt och när den väntade lyckan togs över av en tragedi, vad kan inte vara en bättre tröst än att se sin dotters ögon lysa av kärlek och bjuda på världens vackraste leenden. Jag har fått gått igenom mycket mörker de senaste åren av mitt liv, och varje smäll har tryckt ner mig allt närmre marken. Den här gången, när en oskyldig och önskad liten varelse inte ens få chansen att ta ett andetag på denna jord, att inte få sätta sina fötter mot marken och känna lukten av sin mamma, så är jag så oerhört glad att jag har min Linnéa. Hon är ljuset över mitt mörker och lyckan över sorgen, utan henne hade jag fallit på knä och gömt mig i tårar, tack älskade dotter att du finns, för mörkret kan inte nå mig denna gång <3
 
 
Fifa mår efter omständigheterna bra. Hon går nu med Bitter och koflocken i en stoor sommarhage här hemma. Hon har redan rejsat och hoppat i luften av lycka så hon verkar vara sitt gamla glada jag igen. Hon hade ett tufft och jobbigt dygn. Jag tycker mest synd om henne. Nu ska vi bara rå om vår lilla häst och se till att hon får en riktigt mysig och underbar sommar efter allt detta tok.
 





Kommentarer
Titti

Gud så skönt att allt gick bra med henne! Kram på dig!

2015-07-19 @ 17:14:27



Tove

Usch :( Så omtumlande och förvirrande det måste vara för Fifa. Krama henne från mig!

2015-07-19 @ 21:53:06
URL: http://larssontove.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?