Inte ett föl i skymten - bara äckliga flygande råttor!

Nej, här händer det nada! Hon är duktig på att knipa den här lilla fröken fräken. Usch vad jobbigt det är att vänta, känns som att det aldrig kommer komma något föl. Juvret har dock blivit större, tycker faktiskt det blir fylligare och fylligare så något händer ju. Igår natt gick jag ut en sista gång för att titta till henne, hon stod som vanligt i vindskyddet och precis när jag ska till och gå in kommer Dracula och attackerar mig!!! Helvete vad jag skrek och flaxa med armarna panikslaget. Förbannade fladdermus!! Och inte gav den sig heller, for runt mig fram och tillbaka med sina äckliga fladdermus skinn snusk vingar! Jag försökte skrämma den genom allt mitt flaxande och skrik men det gjorde då inte saken bättre. Jag tog mig helt enkelt inte in till Fifa. Så jag fick ta bakvägen, men den flygande lilla äckliga saken förföljde mig så jag gömde mig under mina armar i hopp om att snusket inte skulle flyga in i mig, och så sprang jag så fort jag bara kunde in till min lilla tjockis, kände på lite juver och sprang sedan förtvivlat hem. USCH!
 
 





Kommentarer
Louise

Usch vad läskigt!

Svar: Ja OM usch, nu går jag inte ut sådär på nätterna längre så länge hon står i vindskyddet :S
mittangsull.blogg.se

2015-07-13 @ 23:12:02
URL: http://louisewellander.wordpress.com/



Agnetha

Sex dygn kvar, det säger jag nu. ;)

2015-07-14 @ 08:10:47



Anonym

Den kommer.... Natten mellan fredag å Lördag!
Det blir en hingst, siöverskäck.
Så, nu vet du ;)

Svar: Haha ja det känns som att det skulle kunna bli så faktiskt ^^
mittangsull.blogg.se

2015-07-14 @ 12:12:25



Agnetha

Nee! Antingen fux ston(!!! hahahahah) eller silversvartkonstantskimmelskäck hingst. Kommer han på Måndag kräver jag min rätt att få välja namn! ;-D

Svar: Haha du kan få kräva tips ;) hihihi. Men känns inte som att det blir nått föl.. allt känns alldeles för lugnt =/
mittangsull.blogg.se

2015-07-14 @ 14:50:55




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?