Förälskad

Ni vet när man finner något som man bara blir helt tok kär i? Något man bara MÅSTE ha! Jag kanske blir snäppet halvknäpp men jag fann ju ett par fina.. nej toooksöta byxor åt Linnéa! Självklart var de slutsålda i hennes storlek, faktum var att det var slutsålda i alla storlekar förutom den största. Snacka besviken. Och vad jag har klickat in på den här klädsidan i förhoppningar om att kanske.. kanske har de fått hem fler av denna produkt (även om jag mailat och fått till svar att dom INTE kommer få hem fler av dessa byxor) så måste jag ändå kika. Ding ding ding va? Nu klickade jag ändå hem dessa byxor, för 12-18 månaders bebisar!! Ja.. jag får helt enkelt vänta tills Linnéa kan ha dom, för JAG måste bara köpa dom åt henne. Så nu ska jag vänta, sedan beundra haha! Ja man är nog lite tjingtjong ibland.
 
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?