Film mys

Pettsson och Findus är väldigt intressant!
 
 
 
 
 





Kommentarer
Agnetha

Jaha är det så man gör! ;) Jag satt med Li i knäet och försökte titta med henne. Hon tröttnade på två sekunder och började greja med annat... Hon var 1,5 år när hon hade ro att titta, om nån satt med. ;) För Lu tog det ännu längre tid.

Svar: Ja vi får väl se när Linnéa blir lite äldre, då kanske inte hon heller kan finna ro att titta sådär på film :) Men har man en extremt filmnörd som mamma så vore det inte så konstigt heller. Jag är känd för att ha sett "allt" och att man sällan kan se film med mig då det inte finns någon jag inte sett hahah.. mormor min är likadan :)
mittangsull.blogg.se

2015-07-31 @ 15:37:39



Erica

Söt hon är!

2015-07-31 @ 16:11:31



Anonym

.

2015-07-31 @ 19:26:43



Annica

Har du provat visa henne Babblarna? Hett tips!

Svar: Ja det visade ja henne redan som nyfödd haha :) Vi har jobbat mycket med babblarna på förskolorna :) Mycket populärt bland barnen!
mittangsull.blogg.se

2015-08-01 @ 11:27:21
URL: http://annicajaktlund.com




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?