En dröm

Inatt drömde jag om våran bebis. Ni vet drömmar kan ju vara lite halvkonstiga, eller halv, de kan vara jättekonstiga! Så från början var vår bebis bara några cm stor och levde utanpå min mage typ, haha hel sjukt. Efter en stund började det te sig lite mer normalt och bebisen blev just en riktig bebis. Och tänk vad en dröm ändå kan betyda mycket, vad den kan skapa känslor, tankar, och längtan. Jag fick hålla min bebis som tog emot mig med sina små armar runt om min hals, lade sitt varma goa huvud mot mitt bröst och ville bara känna närheten av sin mamma. Det var underbart, det var så mycket kärlek och glädje, något man inte ville förlora. Så vaknar man och man är ÄNNU mer otålig. Tänk vad vi ska mysa med vår gounge, jag kommer inte kunna låta bli honom/henne. Livet vi har framför oss nu kan inte bli bättre.
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?