Den hemmagjorda sängmobilen

Sängmobilen är klar och dags att visa. Det jag har använt är en vit fönsterbelysningskrans (batteridriven) som är köpt från belysningsdesign. Jag har dekorerat den med ett par fina vita rosor som var enkel att fästa runt kransen då de hade ståltråd i änden, annars har jag använt limpistol. Tre nallar fick sedan hänga i kransen som jag bara enkelt knöt med silversnöre. Både rosor och nallar är köpt från blomsterlandet. För att sedan hänga upp kransen har jag använt mig utav sidenband som också är från blomsterlandet. Det unika med den här sängmobilen är just att det även blir en lampa, men vi får se hur bra det är att ha den tänt ovanför liten, man kanske får försöka dämpa ljuset på något sätt ifall det skulle vara irriterande för bebbens ögon, allt går att ordna :) Jag är nöjd!
 
 
 
 
 
 
Såhär ser det ut när rummet är släckt.
 
 
 
 





Kommentarer
Titti

Vad fint!! Duktig å uppfinningsrik du är!

Svar: Tack Titti! Ibland slår kreativiteten i en ;) Har alltid varit pysslig av mig, älskar sånt :D
mittangsull.blogg.se

2015-01-30 @ 07:39:39
URL: http://livetpavischan.blogg.se



Erika Pettersson

aw va gulligt! :D

Svar: Tack Erika :)
mittangsull.blogg.se

2015-01-30 @ 11:17:39
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Agnetha

Åååååå vad fin!!!!! <3 Vad duktig du är Linda!!!!
Jag tror bebis kommer älska den där. Bra med nattlampa också. Det fick vi fixa efter nån månad till Li för hon vaknade och var orolig i mörkret, såg inte var hon var och så. Hon vakna ju ändå men då var hon glad. ;)
Den är jättefin! Superimponerad, jag vill också va händig!

Svar: Tack vad gullig du är :) Sedan vet jag inte hur bra det är för bebisen att titta upp rätt i lampan, vad tror du?
mittangsull.blogg.se

2015-01-30 @ 14:40:15



Bettinas islandshäst

Jättefin! :-)

Svar: Tack :)
mittangsull.blogg.se

2015-01-30 @ 20:32:54
URL: http://bettinasislandshast.blogspot.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?