Våren

Åh vad jag saknar våren <3 Gud det är nog den bästa årstiden för jag blir så hemskt glad och pigg när den träder fram. Snön börjar smälta bort, gruset kommer fram, den friska luften som luktar fräscht vatten, ljuset som håller sig kvar så länge, de gröna knopparna som spricker fram, fåglarna som börjar kvittra, solen som äntligen tar närvaro. Och ridningen, den har ALLTID varit som bäst och härligast på våren. Gud det saknar jag, åh jag kan bara leva på minnen just nu, klappediklopp, tölten som smattrar på vägen och vinden som skapas av farten. Hästar + vår = <3. Jag vill jag vill! 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

Då är vi två :)
Vill gärna ha vår också.

Svar: Jaa och här är det nästan vår, 6 grader varmt, allt smälter och fåglar kvittrar! Fast ja tror det vänder snart mot kyla :P
mittangsull.blogg.se

2015-02-09 @ 15:18:18
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?