Vardagen

Ja vad händer här om dagarna? Ja man har ju alltid saker att göra, speciellt nu när man fick en liten i familjen. Och den lilla hon har blivit sitt gamla jag igen. Under de senaste dagarna har det inte varit några problem med nattningen alls och hon är inte lika kingkig längre. Det märks att vår jänta har blivit större också, nu sitter hon med oss vid matbordet varje dag och hon trivs verkligen att få sitta i sin stol. Jag brukar även hjälpa henne att stå på fötterna vilket också är populärt. Hon börjar bli så stark i benen nu. Än har hon inte försökt till att rulla över till någon sida, men det kommer väl. Skratta har hon börjat göra massor nu, speciellt när man busar med henne, och det är ju fruktansvärt sött måste jag säga. Goungen vår!
 
Nu börjar dopet närma sig. Nästa lördag blir det festligheter och jag kan säga att det INTE var lätt att hitta den färg jag valt att dekorera med. Ett tag höll jag på att dra loss håret, men nu tror jag det blir okej i alla fall, inte perfekt men okej. Det ska bli spännande och se vad Linnéa säger om prästen och alla människor som ska titta på henne, hon brukar ju vara cool men rätt som det är går det över hennes gräns, vem vet, det blir säkert bra. 
 
Höskörden är igång, den avlöste så fint allt annat jobb Martin höll på med. Han har inte varit ledig någonting den här sommaren. Inte ens helgerna. Jo på midsommar, men annars jobbar han typ 24/7. Han är både bonde och åkare och driver företaget (Samtidigt!!), så han ser man inte mycket utav. Tur är väl ändå att jag har Linnéa hos mig, sedan har jag faktiskt umgåtts ovanligt mycket med vänner och familj i sommar. Och nu har jag ju även börjat rida Kaera så helt ensam har jag ju inte varit, men nu kring dopet hoppas vi pappa ska ta semester och umgås lite med sin familj.
 
 
 





Kommentarer
Tove

Sööötnos! :)

Svar: Hih jaa våran lilla söta prinsessa <3 :)
mittangsull.blogg.se

2015-08-01 @ 20:29:06
URL: http://larssontove.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?