Nått nytt

Jag tycker först och främst att magen sjunkit lite till med tanke på att jag inte ser min navel längre. Sedan är det något med bäckenet. Det liksom, hakar upp sig, eller.. det kanske inte är rätt ord meb det händer något där emellanåt. Jag måste vara försiktig i mina rörelser annars kan det bli ett obehag. Kan det vara att bäckenet är så pass rörligt och löst nu för att bebisen ska komma ut och att det lätt kan "hamna fel" ? eller ja.. jag kan inte riktigt beskriva det mer än att det blir ett litet obehag om jag inte rör mig försiktigt, och det är just på höger sida som det händer. Måste jag ta det försiktigare nu eller kan jag ta mina små promenader tro?
 
BF + 4
 
 
 
 





Kommentarer
Anonym

Ut och gå så länge det inte gör ont eller du inte orkar. Då åker bebisen ned ändå mer - trycker på utgången som mognar och sen....! Kan man hoppas. men tyngdlagen vet du. Heja heja heja!
Kram Agnetha

2015-04-05 @ 18:46:15




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?