Inte lätt att vara förälder

Att vara förälder är inte lätt, det är ganska jobbigt faktiskt. För den kärlek man känner för sitt barn den är så stark att det nästan blir skrämmande. Det är jobbigt att vara förälder just för att man är så rädd om den lilla skatt man har. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om något hände Linnéa. Vi har bara känt henne i elva dagar och ändå är hon det största, det viktigaste och det mest värdefullaste som finns för oss. Ett liv utan henne vill jag inte ha och man vill inget hellre än att sitt barn ska vara lycklig och frisk. Att man ens utsätter sig för att skaffa barn när det blir så påtagligt känslomässigt!? Om något skulle hända sitt barn, om något skulle hända min Linnéa, då har man mött den största smärtan av alla. Så varför utsätta sig för den risken och skaffa barn?? Att vara förälder är inte lätt, men så fruktansvärt underbart <3
 
Jag kan inte bli lyckligare än såhär, och på ett sätt skrämmer det mig. Min fina fina flicka. 
 
 





Kommentarer
Bintu Malm Fraser

Men så söt!
kan bara instämma, läskigt men helt underbart på samma gång :-)

Svar: Ja eller hur, blandade känslor det där :)
mittangsull.blogg.se

2015-04-18 @ 21:56:14
URL: http://bintan.blogg.se/



Ida Klausner

Instämmer helt!

2015-04-19 @ 09:01:19
URL: http://idaklausner.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?