Det där med bloggen...

Mitt liv har ändrats enormt mycket den senaste tiden och så kommer det att fortsätta. Jag får dåligt samvete för bloggen, den kanske aldrig blir som förr. Mina läsarantal har minskat och det är väl inte så konstigt, det är ju knappt något kvar av bloggen, men ändå finns många kvar som varje dag kikar in för att se om något nytt uppdaterats, det är fint <3 och därför får jag så dåligt samvete när jag lämnar bloggen tom, dag efter dag. Det var riktigt aktivt här ett par år, mycket text, bilder, uppdaterade flera gånger om dagen, mycket påhitt och nya ideër/tankar. Mycket kommentarer från läsare och ja.. det var en aktiv blogg där det hände mycket, och nu, är den som död. Och min blogg har väl varit ett litet hem för mig, bloggen var något jag tog hand om och tyckte väldigt mycket om, samtidigt som man hade kontakt med underbara människor. Man kände liksom livet här inne. Tyvärr dog bloggen lite med mig på vägen.
 
Jag har varit med om hemskt mycket de senaste åren och jag ser väl livet på ett annat sätt, samtidigt så har inspiration och lusten till både fotografering och skrivandet försvunnit med tiden. Jag ber om ursäkt om jag gjort folk besviken, men det har varit en underbar resa att få blogga här. Nu låter det som att den läggs ner, bloggen kommer aldrig läggas ner, det är som att kasta en dagbok som man skrivit ner sina djupaste tankar och finaste minnen i, så det kommer aldrig att ske, men hur jag kommer uppdatera den blir nog lite annorlunda, och framförallt framöver då det inte kommer bli så mycket häst för min del. Hästarna kommer mest få stå och vara.. häst. Jag kommer ha annat viktigt för mig <3 och jag kommer leva livet till fullo. Jag tittar in här då och då och rätt som det är så får jag nån fling och skriver allt oftare. Även om min blogg inte är i rullning så har ni ju såå många andra fina bloggar där ute att läsa, och det känns skönt, när jag började blogga här fanns inte så många islandshäst bloggar, och idag kryllar det av dom!
 
Jag har haft otroligt (och har kvar) väldigt fina läsare, det är helt fantastiskt att folk som man aldrig träffat bryr sig så pass, det är.. för mig väldigt fint. Jag är tacksam, så tack, tack alla ni som har följt min blogg och som fortfarande kikar in här <3
 
 
 





Kommentarer
Anonym

Det är synd du är ju sjukt duktig på skriva och formulera :-) men mig går de ingen nöd på jag har ju dig privat, jag har ku en sån tur som har dig min fina vän!!! <3

2014-09-16 @ 15:45:53



ɑ n n i k ɑ

Söt bild!

2014-09-16 @ 18:08:37
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Frida

Tack vare dig och din blogg fick jag världens finaste katt, tack för henne :)

Svar: Har du kvar henne :)? Fick för mig din mamma tog henne :)
mittangsull.blogg.se

2014-09-20 @ 21:38:38
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se



Tina

2014-09-21 @ 10:41:37



Frida

Svar: Jo, hon gjorde ju det men jag bor hos henne nu också och det är ju fortfarande min Müsli :)

Svar: Okej på så vis :)! Hennes syster hade tydligen fått kisseungar ^^
mittangsull.blogg.se

2014-09-21 @ 19:53:42
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?