Tomorrow

Imorgon går jag in i vecka 18, herregud redan liksom?? Ja okej då, det går fort, men ändå inte men ändå :) Lilla bebben växer <3 Jag har inte känt lika mycket aktivitet i magen, eller jag har inte känt lika mycket med händerna rättare sagt, däremot så har jag känt bebbe sparka omkring lite lite, små små puffar, och mer lär det bli, men det är än ganska lugnt. Och för övrigt mår jag bra, känner inte av graviditeten något speciellt alls, magen har blivit lite större faktiskt, det är kul, men jag kan än dölja det ganska bra. Jag är så nyfiken på om det är en pojke eller flicka, men vi har bestämt att inte ta reda på det, vi vill att det ska bli lite suprise. Vad tror ni det blir :)?
 
Imorgon bär det av till Söråker, äntligen <3 Eftersom min älskade sambo är nere i Halmstad med ett par vänner över helgen så passar jag på att hälsa på min vän i Sundsvall, alltid lika mysigt att vara där och eftersom vi vill spara på varenda timme så sover jag alltid över. Det blir myspys. Kan jag gosa lite på hennes ungar också, eftersom jag är "moster", gotjejerna mina. Nej det blir roligt. Egentligen skulle Bitter ha följt med imorgon till Söråker eftersom Rigge bor där, den häst som bodde här ett tag och som Bitter blev bästa polare med, så vi tänkte de skulle få återförenas igen när jag ändå skulle dit. Dock passade det inte så bra denna helg så vi får vänta någon vecka, men då är det meningen att grabben ska stå där ett tag, kommer bli superkul för dom var verkligen buddies, aldrig sett Bitter så fast vid en annan häst, de lekte och tjivades dagligen.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?