Roliga saker att se fram emot

Småstadsliv kommer hit till helgen. Vi, eller min sambo rättare sagt bestämde för att ta hit dom till jul istället för att åka på julbord med företagets anställda. Det blir ju kung det! Dom är ju grymt roliga. Och för dom som inte vet vad det är så är det ett gäng poplära tokstollar som far runt och gör föreställningart med sina unika karaktärer! Så vi skall hålla till i folkets hus och kanske blir upp mot 70 pers (alla är dock inte företagets anställda) Och så god mat på det, blir finnemang!
 
Ultraljud nästan onsdag, kan knappt bärga mig, är något nervös samtidigt som riskerna är väldigt små att det skulle vara något fel på bebbe, men vem vet med min otur, säger väl alla. Jag hoppas det är bra med liten :) Så kommer vi äntligen få bilder också, bilder som jag, nörden, kommer titta på dygnet runt!
 
Lyxmiddag med familjen helgen därpå hemma hos oss. Det blir som ett firande över bebbe och över det nyrenoverade köket och omgjorda hallen. Hela min familj träffas bara en gång om år, på julafton, så det här ska bli roligt!
 
Julafton, säger väl sig självt. Jag älskar jul och snart är den här. Och vi har redan fått en förvarning att det bara blir bebbejulklappar, underbart <3 Och såå mysigt att familjen träffas! Julafton is the shit, sista jul vi firar "själva" jag och Martin, nästa jul har vi vårat hjärta med oss <3
 
Bebis-shopp, strax efter jul, ja jisses vad vi kommer behöva handla, och med karlns inställning som "Det är bara att vi köper det" så kan det ju inte bli mer än perfekt ;) Gud så roligt det ska bli, tjohooo!!
 
Ja det är lite av det planerade vi har just nu under de kommande två månaderna!
 
 
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?