Jag känner mig så vacker!

Nu ska jag göra en sak som kanske de flesta inte skulle göra. Jag ska visa en görful bild på mig. Denna bild är tagen precis efter jag dragit ut tanden. Svullen, trött, blek, osminkad och ful hy med trista finnar. Ja min sambo skrattade när han tog bilden för han tyckte jag såg förjävlig ut, haha och det gör jag ju, men vadå varför ska man visa sin finaste sida jämt? Jag såg ju ut sådär igår och jag kan inte påatå att jag har blivit vackrare sedan jag blev gravid, jag känner mig äckligare än någonsin, finnar som irriterar och blir bara fler och fler, fet äcklig hy, hemskt skitigt och stripigt hår trots att jag tvättar det varje dag. Ja vissa glänser i sin graviditet och andra inte. Ne det där är ju en vinkel av mig, det är ingen annan på bilden, det är jag, och vad fan ska jag göra åt det :)?
 
 
Ja.. det bjuder jag på.
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

Det är insidan som räknas vet du ;)

Svar: Haha ja självklart är det ju det ;) Men alla vill väl ha en fräsch utsida också för att må bra :) Och fräsch känner ja mig inte på lååånga vägar ^^
mittangsull.blogg.se

2014-10-09 @ 08:48:09
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Erica

DU är så vacker så gumman!!

Svar: hahah ja eller hur,;)
mittangsull.blogg.se

2014-10-09 @ 09:56:28



A

hahahahahahahhahahhaha jag dööör!
Men du dreglar inte, eller hade du torkat bort det? hahahahha
det rann ur min mun när jag tagit ut tanden, också sluddrade jag.
;-)))
Du är så härlig! och du ser förförälig ut mem det gör
man ju när man tagit ut en tand! hör ju som
till! ;-))

Svar: Gud vad härligt med en ärlig människa, FÖR jag ser förjävlig ut hahaha! Jag dregglade som fan, hade med mig toapapper i fickan och torkade bort saliv och blod hela tiden ^^ Dom på Ica undra nog vad det var för en gök ^^ Jag satt och skojade med Martin i bilen innan vi gick in om jag skulle driva med folk och bete mig som en knäpp patient som rymt från psyk typ haha, man är ju sjuk som skämtar också!
mittangsull.blogg.se

2014-10-09 @ 13:35:38



A

men jag är alltid ärlig, det är ju mitt problem! ;-)))
Hahahaha jag försökte prata med tjejen i kassan/receptionen på tandläkarn och hon sa åt mig att va tyst! hahahaha ;)

Svar: Ärlig ska man vara, tycker folk är allt för oärlig, speciellt när det kommer till utseende och det personliga. Man är fin hur man än ser ut, nej det är man inte alla människor kan se fula, ofräscha och tråkiga ut och visst det är inget man ska gå fram till nån och säga kanske men om man själv "rådfrågar" eller faktiskt talar om själv hur man känner sig o.s.v då finns ju ingen anledning till att överdriva åt andra hållet :P haha. Nu ligger ja här i soffan, skitful haha finnig, strulig o skitig i håret, trött och fula kläder thats it men jag är inte ledsen för det, jag bryr mig liksom inte, jag har bestämt mig för att vara ful idag ^^
mittangsull.blogg.se

2014-10-09 @ 23:27:22




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?