Fifa skulle bli en toppenhäst!

Nu tänker man ju väldigt långt fram men det vore ju fantastiskt roligt om vårat kommande barn skulle få smaken för att rida. Och då menar jag inte rida, rida som jag gör med värsta intresset, utan rida lite nu och då för skojs skull. Och Fifan hon är väl en toppenhäst att börja på. Så jäkla snäll, lugn, trygg och lyhörd. Åh jag bara längtar att se våran skatt på Fifan <3 Gud så fint! Och är det så att barnets intresse för hästar  och ridning ökar i framtiden är ju Kaera något att fortsätta på :) Haha det är ju lååångt dit men jag drömmer mig fram. Tänk att köpa små söta ridbyxor, haha jag döör! Ja här planerar vi i tid, haha.
 
Här var det lite barnridning för någon vinter sedan. Fifan skötte sig exemplariskt, så himla snäll gojäntan mig. Oooh där hade hon fin form på kroppen, det är LÅNGT ifrån vad hon är idag hahahha.
 
 
 





Kommentarer
Erica

Jadu, det kan man undra dom sa den växte för konstigt för att dom på fränsta skulle kunna dra den =/ Fattar nada jag hahaha

Svar: Jaha, ja dom må ju veta bäst :) Hoppas du får en snabbare tid denna gång
mittangsull.blogg.se

2014-10-09 @ 16:09:50




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?