Bebis-shopp-sug!

Åh suget på att köpa bebis saker, allt från kläder, möbler, leksaker, skötsel, bäddsett o.s.v. är enormt! Jag är ofta ute och kikar på nätet, och ibland finner man något som man känner "Det där!" meeen jag är lite feg att köpa än faktiskt. Det är så tidigt i graviditeten och jag är så rädd att något skall hända, så står man sedan där med alla grejer som bara kommer påminna smärta. Vi har faktiskt köpt lite lite kläder, så jäkla söta som jag inte kunde gå förbi, de ligger i bebis lilla byrålåda <3
 
Jag har tänkt mig att kring jul kanske jag kan börja handla lite saker, då är jag en bit in i graviditeten och det kan vara smart att handla på mellandagsrean, speciellt barnvagn och sånt som kostar lite mer. Jag är ju inte så för begagnade saker, jag vet att många många köper det, men jag har alltid haft lite svårt för sånt,  jag har väl lite fobi för sånt andra har haft i ägo, nästan så jag tycker det är lite.. äckligt, ja jag är nog knäpp men född knäpp i så fall, jag kan bara inte ha begagnade saker, att andra har det rör mig inte ryggen men jag kan inte ha gamla saker, det kommer bara inhandlas nytt till vår bebis.
 
Nu har jag ju hittat en speciell "overall" sååå jäkla söt och sååå mysig, en sån skulle en annan vilja ha. Åh jag skulle verkligen vilja se vår lilla bebis mysa i den. Hade jag varit längre in i graviditeten så hade jag nog beställt en på en gång, men jag är så feeeg, så det får väl vänta. En overall från Newheaven.se, de har även väldigt fina babypåslakan där som jag är sugen på att klicka hem. Huh vad vi ska handla sen, jisses!
 
Visst är den fiin <3
 
 

 
Haha fick nyss reda på att mamma köpt en liknande overall fast med öron på luvan, så himla go <3 Mamma har redan börjat handla saker, vilken mormor haha ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?