Älskar Sia!!

Jag faller alltid för hennes låtar, de berör mig på djupet. Hon sjunger med sån jävla känsla, jag blir alltid så himla extra energifull när hennes låtar spelas på radion, jag blir helt tokig i bilen haha, så jävla bra! Titanium var ju en låt jag lyssnade sönder ett tag, fyfan vad den är grym! Och She Wolf! Men en låt som jag är HELT tokig i nu är ju hennes nyaste hitlåt Chandelier, jävlar i min själ, wow. Hon är verkligen en stjärna Sia, och dessutom har hon skrivit enormt många stora hitlåtar till andra artister, såsom Beyonce, Rihana, Britney Spears, Neon o.s.v. Ne hon är verkligen en av de bästa artister jag vet.
 
Min bebbe får lyssna mycket på den här låten ;) Alltså refrängen... GOSCH!
 





Kommentarer
erica

Titanium hörru strumpan ;)ursäkta.att jag är ordpolis hi hi

Svar: skrev ja inte de :P? Ja din förbannade ordpolis som aldrig stavar rätt ;)
mittangsull.blogg.se

2014-10-27 @ 17:53:49



Louisa Sörensen

Älskar också hennes låtar! Bra att lyssna på innan ett ridpass :)

2014-11-04 @ 18:31:56
URL: http://btilla.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?