Vild liten fis

Jisses vad den liten sparkar där inne. Nu händer det grejer. Så mycket som h*n rört sig idag har varit rekord. Är det en liten vilde jag har där inne? Ibland får jag mig en riktig spark. Oftast håller jag händerna om magen vid vilda tillfällen, och jag känner hela bebben hur den rör sig där inne, magen rör sig upp och ner, ibland far även mina händer med vid rejäla rörelser. Nu känner jag liksom inte bara sparkar/puffar, utan jag känner hur h*n både rör med armar, kropp och ben, jag känner väl inte vad som är vad än, men jag har mina aningar, men jag känner helt klart hur en liten bebis rör på hela sig där inne och ska alltid svara med någon spark om jag är där och trycker :) Det är fränt att känna med båda händerna sådana gånger, våran lilla älskling <3
 
 
Lånad bild
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?