Vecka 21 (20+0) (Halva tiden kvar!)

Tjoho så är jag fulla 20+0 veckor idag och går då alltså in i vecka 21, välkommen! Jisses, det har gått fort ändå, om man tänker på vad det är man väntar sig, alltså jag ska bli mamma, MAMMA??!! Och jag ska vänta ungefär lika länge nu som tiden från ett plus till idag. Åh jag är så lycklig <3 Detta önskar jag alla. Man kan inte få något finare. Och ni som inte kan få barn själva, jättehemskt och jag lider med er :( Det måste vara fruktansvärt, o andra sidan finns det ju andra vägar att gå, ett barn är ett barn och man kommer älska det oavsett. Det är många "ungdomar" som tänker att livet typ slutar när man får barn, jag måste säga att jag tycker det är tvärtom, det är ju DÅ livet börjar! Åh lilla fis vad vi längtar efter dig <3
 
 
 





Kommentarer
Johanna

Tiden går fort, passa på att njuta av graviditeten! Man saknar att mysa med magen när bebisen är ute ;)

Svar: Ja man borde ju göra det :) Samtidigt är man ju sååå förväntansfull att träffa sin liten <3 Du hade nyss fått barn såg jag? Grattis :)!
mittangsull.blogg.se

2014-11-12 @ 16:41:20
URL: http://mittlillahem.blogg.se



Ida Nilsson

Såå härligt att läsa om din graviditet! Jag är beräknad 10 april så litegrann efter dig då. Det är verkligen härligt och soooom man går runt och längtar! Veckorna springer verkligen iväg just nu. Fantastiskt!!

Svar: Men grattis vad kul :D!! Ja det är såå spännande och man vill bara att veckorna passera så man får snusa på sin lille :) Har ni varit på Ultraljud? Vet ni om könet :)?
mittangsull.blogg.se

2014-11-12 @ 17:58:05
URL: http://idacnilssons.blogg.se/



Ida Nilsson

Vi har haft 4 UL pga jag inte har vetat hur långt gången jag är. Men vi hade RUL i tisdags och fick veta att vi väntar en liten prinsessa :)

Svar: Åh spännande :D! Grattis!
mittangsull.blogg.se

2014-11-13 @ 06:10:58
URL: http://idacnilssons.blogg.se/



Ida Nilsson

Vet ni vad ni väntar? :)

Svar: Nej vi vill att det ska bli en överraskning, alla verkar ta reda på könet idag men nej vi vill få det som en extra suprise suprise under förlossningen <3 Ni då? Om ja inte redan frågat :0
mittangsull.blogg.se

2014-11-18 @ 16:45:37
URL: http://idacnilssons.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?