Livet framför mig

Jag känner att mitt liv framöver kommer bli riktigt bra. Jag kommer få den fina familj jag alltid drömt om (om allt går som det ska med liten) jag har fantastiska hästar som jag trivs med, min finaste trogna Elmo som är allt annat än en vanlig hund, lever med en karl som jag avgudar, känner mig allmänt frisk och pigg (förutom min huvudvärk) och min familj som börjar bli hel igen. Jag har mina fina vänner som ligger mig varmt om hjärtat och de människor som inte gav något har jag rensat bort. Jag har lärt känna mig mer och mer för varje år och fått en bättre självkänsla och bättre självförtroende. Nu ska jag börja leva på riktigt, motgångar kommer man möta livet ut, men de får man kämpa sig igenom och fortsätta på den rätta vägen. Jag ska leva och må gott, rå om det fina och viktiga omkring mig. Jag gör det som känns bra och ger positiv energi och det tänker jag fortsätta med! Jag har lärt mig otroligt mycket även av de negativa och dåliga som snurrat runt i mitt liv och jag är väl på ett sätt tacksam över det också, det har bara gjort mig starkare, klokare och tagit mig framåt. 
 
Nu längtar jag efter vår bebis så jag nästan spricker, jag vill att det ska bli vår NU! Jag vill inte vänta mer :) Livet kan inte bli bättre sen vi fått vår älskling och jag kommer vara världens lyckligaste och stoltaste mamma ever! Gud så mysigt med en egen familj och med en plutt att rå om, det är det absolut det största och finaste som kan hända under livets gång. Åh tänk alla julafton, jisses så härligt! Nej jag ser verkligen fram emot livet framöver, jag är lyckligt lottad. 
 
Jag och syster julen 2012
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
Erica

Härligt att läsa Linda! Jag önskar dig all lycka och framgång i livet med barnet å djur å allt däromkring :)

Svar: Haha det där lät nästan som ett avsked :P!! Men desamma :)
mittangsull.blogg.se

2014-11-10 @ 21:30:40



Erica

Så var det inte menat men jag är ju ingen hejjare på skriva

2014-11-11 @ 06:40:28



Agnetha

<3 är så glad att du mår braaaaa! :) Fortsätt med det! ;)

2014-11-11 @ 12:23:58




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?