Liknar vem?

Undra undra, vem våran lilla fis kommer likna, eller vilka delar rättare sagt som är lik mig eller Martin. Huga <3 Hoppas liten är lik mig ;) Hahaha vad snäll jag är, nej men min näsa får bebbe gärna ha och det ser ju ut som att liten har det på ultraljudsbilden, men sånt är ju så osäkert att se. Jag hoppas bebisen är en blandning mellan mig och Martin, ja det ska bli jätte jätte intressant. Enligt min mamma så brukar pojkar vara lik mamma och flickor lik pappa, ja vem vet :) Tänk när man får se sitt barn för första gången, wow, gud vad jag längtar. Tänk det finns inga andra i hela världen som kan skapa fram just ditt barn, bara du och barnets far, helt otroligt egentligen, livet är ju magiskt. 
 
Jag som liten ;)
 
 





Kommentarer
Anonym

Och jag fått hört att många gånger så blir första barnet likt pappan å andra mamman men sånt där är ju så olika.. Jag får än idag ena stunden höra att jag e lik pappa å andra stunden mamma :)

Svar: Ja det är väl olika det där:)
mittangsull.blogg.se

2014-11-19 @ 10:49:39




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?