Hemskaste drömmen!

Fy vilken hemsk mardröm jag drömde inatt!!! Usch!! Det började med att jag kände hur blött det var mellan benen, när jag då tog händerna för att titta fick jag till min förskräckelse blod på fingrarna. Min vän förberedde mig då på att det kunde vara en början på missfall. Alltså känslan jag hade i kroppen då, den minns jag väldigt klart, fruktansvärt! Jag gick och höll tummarna att det bara var en vanlig lite ofarlig blödning, men snart kom det mycket mycket mer blod, alldeles svart och tjock "Det där är nog missfall tyvärr" säger min vän och jag brister ut i gråt. Paniken är enorm och jag vet inte vart jag ska ta vägen, det känns som om hela världen rasar samman. Jag minns att jag sa " Jag kan inte gå igenom det här " och hur jag gruvade mig för den kommande smärtan. Jag förstod inte riktigt varför jag fick missfall, jag kände bebisen sparka bara någon dag innan och nu var den död, det hann gå många tankar och känslor under den korta tiden, och jag kände nästan att jag bara själv ville dö. När paniken var som värst och jag slängde mig våldsamt över en trappa för att slå på något så vaknar jag. Dyngsur av svett, hög puls och alldeles förvirrad. "Shit det var en dröm!" Lyckan till att inse det var enorm men samtidigt hade jag kvar känslorna inom mig från drömmen och det var riktigt riktigt otäckt. Så jäkla onödigt att drömma en sån pissdröm!!
 
 





Kommentarer
Elli

Uch vad jobbigt! :( Aldrig roligt med sådant!!!! men de kommer att gå bra ska du se och du komemr att bli en toppen mamma :D <3

Svar: Nej det kommer säkert gå bra :) Jag var ju mer orolig förut men tydligen så finns tankarna. Vad gullig du är :) Jag ska göra mitt bästa!
mittangsull.blogg.se

2014-11-20 @ 18:26:53
URL: http://wirrie-bell.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?