Barn är för goa <3

Den här veckan är jag på skolan och vikarierar, mest bland de yngre 1-2:an till 3-5:an. Idag när jag hade samling med 1-2:an kände jag att nu var det ändå dags att tala om att en liten bebis fanns i Lindas mage. De flesta visste redan om det och de som inte visste tappade hakan. Haha dom är så söta, fast det sötaste av allt var nog när de blev väldigt väldigt livat och surrigt i klassrummet, då fick jag höja rösten och tysta situationen med "Nej nu känner jag att bebisen tycker det är för livat här inne, det tycker den inte alls om". Så lade jag händerna på magen och såg allvarlig ut, det blev KNÄPPTYST med stora ögon. Hahahah så himla gulligt, men det är ju fint att de tänker på den lille, dom är fina barnen :) Och tjejorna dom är ju så himla förtjust att jag ska ha barn, några skulle pussa och prata med magen, goungar! 
 
 
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

Barn är för söta alltså. :D

Svar: Verkligen :)
mittangsull.blogg.se

2014-11-19 @ 08:29:28
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?