Promenader

Gud vad jag är tråkig känner jag, gör inte så mycket med hästarna just nu mer än promenader. Fifan är TJOCK och Kaera är så smal och fin, helt sjukt vilka kontraster :P Vet inte vad jag ska ta mig till med Fifa, de går ju på portioner och hon får inget annat än hö, men likt förbannat ska hon se ut som en tunna, skönt att min andra häst håller hullet i schack ändå.
 
Idag tog jag en prommis med tjejerna igen. Kaera fastbunden i Fifa som vanligt, nemas problemas det går bara bättre och bättre. Faktum är att det går så bra att det inte kan gå nå bättre. Jag behöver inte engagera mig i Kaera alls, eller Fifa heller för den delen, dom sköter sig så snyggt så. Kanonroligt, mysigt att ta med dom sådär på en underbar kvällspromenad, det går som en dans på rosor. Och för ett par dagar sedan var hovis här och denna gången fixade hon Kaera själv (då jag låg hemma med migrän) och hon hade skött sig exemplariskt! <3 Nej hon är duktig den där lilla, blir så stolt över henne, över alla mina djur, dom är så fina!
 
 
 
 





Kommentarer
Silke

Älskar bilder på hästar in action!
Har för tillfället en pågående bloggtävling på min blogg där Du kan vinna en länkning till Din blogg!!
Du kanske vill vara med? Kika in!

2014-05-11 @ 08:19:39
URL: http://silkez.blogg.se/



Erika Pettersson

Kul att hon sköter sig så bra :)

2014-05-11 @ 18:40:34
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?